17 Temmuz 2007 Salı

GENİŞ ZAMANLARDA DARALAN NEFESLER


Sakındım elimi haramdan,
lokma gelip düğümlendi nefese
ana avrat düz gittim bu yokuşu
cümle gelip küfürlendi dilime

büyük bir cürmün fistanına bulandı elim
dua besmelesiz kaldı
kesildi ezan
kaldım beş vakitsiz bir niyazın ortasında

suç ortada,herkes masum
öyleyse neden durur ak kaşığımın üzerinde şu kara leke
eşkal soruyorum,
tutup beni gösteriyorlar.
mevzu derin
perde açık,
sır aşikar
herkes oturmuş elindeki sevaba ağlıyor.

nerdedir bu ırmağın serinlediği yer
aşkın dinlendiği,
sözün güçlendiği kalp nerdedir
zıkkımlandım elimdeki son azığı
düştüm yola

anlamadım,nerde durmalı nerde susmalı
bu dilin affedildiği kelam nerdedir, bilemedim
sordum ulemaya; sus dediler
dedim dilim sancılı; kes dediler
susmak neyi halleder dedim,
konuşmak bugüne değin neyi hallettiyse onu
oturup ağladım..
yol kısaldı

indirdim duvardaki tüm resimleri
şimdi kan sızdırıyor elimin değdiği her yer
dilimin değdiği yerse yaralı
ve sır bir kez daha aşikar
herkes dilinin esiri
herkes üç elmanın yendiği yerde
masalın bittiği yerde
hadi dağılın evlerinize
elma bitti
şiir bitti,
bitti masal.
ziruh

2 yorum:

esrArengiz dedi ki...

Sevgili Ziruh selamlar,
TB'den sonra sana ve birçok arkadaşa burda rastlamak gerçekten mutluluk verici.
Müzik seçimlerinize hep güvenmişimdir. orada ziruh, hicaz, symphonic isimleri hep referans olmuştur.
burada yazıların harika. kalemine, yüreğine sağlık.
lütfen yazmaya da devam et, ben seve seve takip edeceğim..

esrArengiz..
(TB'den lucesku)

ziruh dedi ki...

çok sağol lucesku...evet TB den buralara..yollar ayrıldı bazı sebeplerden dolayı ama varacağımzı nokta aynı...güsellik,müzik ve paylaşım...